fredag 11 maj 2012

Medalla de oro Tutorial

Här kommer Medalla de oro (Guldmedaljen) Tutorialen. Denna makeup är enkel  och går snabbt att göra. Den här färgkombinationen framhäver också blåa ögon. Alla ögonskuggor kommer från Pink tease Eye Palette (Finns att köpas på GeKås).

1. Lägg Make Up Stores High Tech Lighter över hela ögonlocket ända upp till ögonbrynet samt lite under ögat. Detta gör jag för att ögonskuggorna ska få starka färger samt hålla längre. Sen lägger du lite silvrig ögonskugga i inre ögonvrån. Lägg lite svart ögonskugga i ytterkanten under ögat.




2. Sedan applicerade jag guldfärgad ögonskugga i mitten på ögonlocket samt ända ut till ögonlockets ytterkant.








 3. Sedan applicerade jag bronzefärgad ögonskugga i globlinjens ytterkant. Sen fyllde jag på med gulfärgad ögonskugga ovanför den bronzefärgade ögonskuggan. Och för att ögat ska se ljusare ut så applicerade jag silver ögonskugga ovanför globlinjen ända upp till ögonbrynet.
4. Lägg ett lager med eyeliner på ögonlocket. jag har använt Isadora Colourful Eyeliner Black.













5. Lägg på ett elleer två lager mascara och sedan är det klart! jag har använt Maybelline One By One Volum Express Mascara.



Inga kommentarer: