tisdag 29 maj 2012

Go Crazy Red Tutorial

Hej!
och självklart kommer det också en tutorial på makeupen Go Crazy red. Alla ögonskuggor har jag använt från Eleven 120 Colour Eye Shadow Set.

1. Först applicerade jag High Tech Lighter (för att färgerna ska bli klara och starka). Sen applicerade jag vit ögonskugga i ögronvrån samt lite på ögonlocket och under ögat. 
 2. Sen applicerade jag persikofärgad ögonskugga på resten av ögonlocket och i ögongloben samt under ögat.
 3. Sedan applicerade jag röd ögonskugga i ögats ytterkant både lite över och under ögat.

 4. Därefter la jag ett lager men Isadora colourful eyeliner Black. Och så fyllde jag i utrymmer mellan ögonfransarna med svart ögonskugga.

 5.  Till sist applicerade jag ett lager Maybelline One by One volum express mascara.

Inga kommentarer: