torsdag 31 maj 2012

Lipstick on!

Hej!
Jag har nu fått mitt superfina läppstift från eleven.se! Jag är så himla nöjd och älskar färgen! Det heter Nouba nr 39. När man använder ett läppstift som är ganska starkt i färgen så ska man inte använda starkt färgglad ögonmakeup. Därför valde jag att sminka ögonen i bruna, skimriga toner.

Jag har använt:
Foundation: Maybelline Dream Matte Mousse (030 Sand), Make Up Store Cover All Mix.
Puder: Isadora Velvet Touch Compact Powder (16 Olivebeige Mist), Isadora Perfect Powder Blusher (19 frosty Mocha).
Bryn: Isadora Eyebrown pencil with brush Dark Brown.
Ögonskuggor: Mineral Proof Eye Shadow Brownie och Creamy, MAC pigment Tan. 
Eyeliner: Wet 'n Wild H2O proof liquid eyeliner.
Mascara: Maybelline One by One volum express mascara.
Läppar: Läppstift nummer 39 från Nouba.

1 kommentar:

hejhå sa...

Hej jag vill fråga dig vd märket är för ögonskuggan som du använt. Mineral proof eye shadow brownie och creamy mac pigment tan står det , är det en eller två olika ögonskuggor du använt?