måndag 9 april 2012

Mina Födelsedagspresenter!

Ja visst har jag fyllt år!  Tack så mycket allihop för de fina presenterna! Jag hade en jättebra födelsedag!
Och såklart önskade jag mig lite roliga makeup saker. Jag tänkte visa er vad jag har fått.
 



Lash Art Miss från Make Up Store. kan köpas på kicks.



High Tech lighter Platina från Make Up Store. Använder du som primer under ögonskuggan för att få den att sitta längre och stärka färgerna.Kan köpas på kicks.






Nail polish från H&M. I färgerna Peppermint Fusion, Pink Mist och Check Me Out. Finns att köpa på H&M. Jag kommer visa er bilder hur dessa nagellack ser ut.


DUO eyelash Adhesive. Vattenfast ögonfranslim som är superbra! denna kan du köpa på eleven.se










Läppstiftet Prairie från make Up Store. Är korall orange färgat. Supersnyggt och jag kommer att använda det mycket till våren/sommaren. Finns att köpa på kicks. jag kommer att visa er bilder på hur detta läppstift ser ut.







Cover All Mix från Make Up Store. Något jag absolut inta kan vara utan nu. Den täcker ju allt!! Den finns att köpa på Kicks.

Inga kommentarer: