måndag 9 januari 2012

Waterproof

Hejsan!
Jag var och simmade igår och då gjorde jag en lättare vattenfast sminkning. Min foundation satt hela dagen jättebra och mascaran höll också hela tiden, men den var dock svår att få bort på kvällen (kan bero på att den är flera år gammal). Även läppstiftet höll i sig någorlunda länge. Glitter eyelinern satt inte kvar hela tiden men det räknade jag inte med häller och det gör inget om man glittar lite fint i ansiktet när man badar, hehe.
Jag var väldigt nöjd med dessa produkter eftersom de höll att bada med i ca 4 timmar.
Jag använde:
  • Maybelline New York, Volum Express Waterproof Mascara (jag har haft denna i min ägo väldigt länge)
  • Make Up Store, Glitter eyeliner, Royal Gold.
  • Maybelline dream Matte Mousse, 030 Sand.
Såhär såg jag ut innan jag hoppade ner i plurret, jag har dock inga efter bilder men jag har försökt beskriva hur bra/dåligt det fungerade.

Inga kommentarer: