torsdag 12 januari 2012

Senaste inköpet

Idag fick jag min beställning från eleven.se. Jag fick pengar i julklapp och det finns alltid en massa saker jag vill ha. Jag köpte Alterna Caviar Anti-Aging Overnight Hair Rescue som kostar 399 kr på denna länk



Denna produkt är verkligen en räddare i nöden när det gäller frissigt och trassligt hår. Du smörjer in den i håret på kvällen och låter det sitta i under natten. Håret repareas inifrån med naturliga proteiner och aminosyror. Dagen efter tvättar du håret som vanligt med schampo och du märker skillnad efter bara en gång. Håret blir mjukt, glansigt och super lätt att reda ut med hårborste.







 Och så köpte jag också två sorters lösögonfransar som jag kommer använda vid fest sminkningar. Lösögonfransarna heter Girls With Attitude Eyelashes Extensions Sexy Loren och Girls With Attitude Eyelashes Glamour Teasing Temptress och finns på denna länk

Inga kommentarer: