lördag 14 januari 2012

Party Makeup

Jag hann inte med att lägga ut gårdagens sminkning för skulle iväg på födelsedagsfest direkt efter jobbet. Men nu får ni se hur min fest sminkning blev som jag hade igår. Jag har använt guld och koppar som skimrar fint samt lila som gör globlinjen mörkare. Jag använde mina nya lösögonfransar som jag nyligen köpt som heter Girls With Attitude Eyelashes Extensions Sexy Loren som ni köper på eleven.se.
Jag har använt:

  • Maybelline the Falsies volum express mascara.
  • Isadora colourful eyeliner Black.
  • Isadora Eyebrown pencil with brush Dark brown.
  • Isadora Eye Shadow Quartet, nummer 51 Cappuccino. 
  • Eleven 120 Colour Eye Shadow Set. 
  • Pink Tease Eye palette.
  • Girls With Attitude Eyelashes Extensions Sexy Loren

Utan lösögonfransar                                              Med lösögonfransar





























Inga kommentarer: