onsdag 2 november 2011

Mitt bästa fondation tips

Mitt absolut bästa fondation tips är Dream Matte Mousse från Maybelline New York.
Jag tycker att denna fondation är den bästa för att den ger ett perfekt matt resultat.
Man behöver inte använda mycket utan den täcker allting superlätt. Mörka ringar under ögon får man bort otroligt snabbt och lätt.

Denna fondation finns i 6 olika nyanser och jag använder nyansen "Fawn" på sommaren för att man blir lite brunare under sommarmånaderna. På vintern använder jag nyansen "Sand". Som är lite ljusare och passar bättre min hud när man blir lite blekare i ansiktet.

Användning:
För att få bäst resultat ska man använda en liten mängd fondation som du applicerar i mitten på ansiktet. Massera in den i huden och om du vill täcka rodnader eller mörka ringar under ögonen så använd lite extra fondation på det stället.

Dream Matte Mousse finns att köpa här och kostar 139 kr. 

Inga kommentarer: