lördag 19 november 2011

Dagens makeup red lips

Hej!
Jag vaknade och kände att jag ville ha en bred eyeliner idag och röda läppar till det, så det fick det bli.  Jag gjorde också en så kallad måsvinge med eyelinern för att piffa till det.
Jag la också in en bild som visar hur sminkningen ser ut utan röda läppar. Jag tycker att det passar mycket bättre med röda läppar till denna sminkning, än med ljusrosa läppar. Jag tycker att man ska satsa lite extra på läpparna om man inte har så mycket färg på ögonen.
Jag har använt:


  • Maybelline Define-a-lash volume mascara.
  • Isadora colourful eyeliner Black.
  • Isadora Eyebrown pencil with brush Dark brown.
  • Ögonskuggan kommer från Isadora och heter Eye Shadow Quartet, nummer 51 Cappuccino. Jag har bara använt den ljusaste idag på hela ögonlocket.


Inga kommentarer: