onsdag 14 mars 2012

Trendsetter

Jag fixade till en lite festlig makeup. Jag ville ha röda läppar och därför valde jag en ganska neutral brun makeup kring ögonen. Men för att festa till det lite så la jag lite Cyber Glitter i Guld i ytterkanten längs med eyelinern. Det glittrar mycket mer i verkligheten än vad man ser på bilderna.
Jag har använt:
  • Maybelline One by One volum express mascara.
  • Wet n Wild H2O proof liquid eyeliner .
  • Isadora Eyebrown pencil with brush Dark brown.
  • Isadora Eye Shadow Quartet, nummer 51 Cappuccino. 
  • Eleven 120 Colour Eye Shadow Set.
  • Loreal paris color appeal chrome shine, golden rose.
  • Cyber Glitter från Make Up Store i färgen Gold.
  • Mixing Liquid från Make Up Store.
  • Elizabeth Arden Ceramide Plump Perfect Lipstick, nummer 23 Perfect Scarlett.

Inga kommentarer: