fredag 22 juni 2012

Summer Paradise Tutorial

GLAD MIDSOMMAR!
Nu ska ni få Tutorialen till makeupen Summer Paradise lagom nu till midsommar. Det blir en fin midsommarfest sminkning!

1. Jag har använt High tech Lighter på hela ögonlocket för att få ögonskuggorna att fästa bättre. Sedan applicerade jag Mineral Proof Eye Shadow Creamy som bas runt ögonen.
 2. Sedan applicerade jag Mac Pigment Tan på ögonlocket. I globlinjen använde jag Mineral Proof Eye Shadow Brownie.
Mörk ögonskugga under ögat samt som fransmarkering.
 3. Jag använde Wet 'n Wild H2O proof liquid eyeliner och Maybelline One by One volum express mascara.

4. Glöm inte lösögonfansarna för mer dramatiska ögon! jag har använt Make Up Store Lash Art Miss.








5. Lägg på ett snyggt färgglatt läppstift! Jag har använt nummer 39 från Nouba.


Inga kommentarer: