onsdag 14 december 2011

Läppförstorings tips

Om du någon dag vill att dina läppar ska se lite större ut så finns det enkla tips som du kan använda dig av för att dina läppar ska se större ut. Jag känner själv att jag vill att läpparna ska se lite större ut ibland.
Då brunkar jag göra såhär:
  1. Använd en lite mörkare läpp penna som du målar på underläppens mitt. Detta gör man för att det ska bli lite skuggning så att det ser ut som att läpparna ser större ut.
  2. Lägg även lite svagt med läpp pennan på överläppens mitt. Även här ska det se ut som en skuggning som ger intrycket av att förstora läpparna.
  3. Välj sedan ett ljust läppstift, eftersom ljusa nyanser ger en illusion av större läppar.
  4. Avsluta med ett lite glittrigt läppglans för att få den kompletta illusionen!

    Inga kommentarer: